Soligt och mysigt

Gud vilket underbart väder det är ute, var ju tvungen att gå ut en stund, jobbigt att man ska vara sjuk. Men det hindrade inte mig.. Money kom precis in och käkade lite och sedan gick han ut igen. Sånt här väder ska det vara varje dag, då mår man toppen. Gud vad jag längtar till sommaren nu, den bästa årstiden.. Vi har inte planerat sommaren än eftersom att om jag får jobb blir det bara att jobba direkt.

Imorgon får vi veta om vi får komma på en visning, håll tummarna för oss nu. Vill verkligen flytta dit..

image2283

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-22 @ 15:40:40
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0