Slappdag

Har precis käkat middag, det var jag som lagade till alla för en gångs skull, blev pangasiusfisk och bulgurris. Mumsigt. Jag hade även fetaost och citronpeppar till. Yummi, skitgott blev det och det tyckte ungarna med. Så det är något jag verkligen rekomenderar, det är inte svårt och det går fort..

Tänkte kolla på någon film nu. Är ensam eftersom att Sami och hans bror är på fotboll och kommer hem ikväll.. Hmm undra vad som går på tv i kväll. Blir att lägga sig tidigt då jag ska upp till skolan imorgon. Funderar på om jag ska ta bilen dit bort, hmm vet inte riktigt om jag hittar. Vi får se, annars blir det komunalt.

Idag har jag mest tagit det lugnt, glott på greys, fixat ordning här hemma, tvättat och pluggat.. Är jövligt trött så funderar på att lägga mig i sängen..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja det är ju sjukt billigt där :) det hoppas jag med! en gång och det var för 5-6 år sedan, sjukt längesen:( hur många gånger har du varit där?

2008-04-28 @ 18:22:07
URL: http://ceciliiiaa.blogg.se
Postat av: Anton (den blondast av dom alla)

Tröttnat på din gamla tråkiga header? Eller vill du helt enkelt ha en ny? Nu har du chansen! Tävla gärna om en snygg vårheader på min blogg!

2008-04-28 @ 18:28:52
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0