Skärholmen

Nu har jag kommit hem efter att ha spenderat typ hela dagen med mina syrror och dom. Det var jätte trevligt. Det är ju jätte bra i skärholmen. De har hur mycket affärer som helst, och BRA sådana. Min syrra och hennes kompis köpte likadana skor som jag har, de med blått med vita hjärtan.. De är ju så söta, stod i valet och kvalet om jag skulle köpa de vita men jag gjorde inte det..

Vi käkade där också, för min del blev det sallad och en tacopaj.. Mumsigt..


Bilder kommer upp snart

Kommentarer
Postat av: Katta

sv: Ja men är ju lite tveksam jag har sparat mitt hår länge o väl och har ganska långt ut hur, så jag hade nog inte klarat av att raka av det, haha.

2008-04-20 @ 18:59:03
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Katta: Hehe nää inte jag heller

2008-04-20 @ 22:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0