Silvershampoo

Har varit hemma sedan halv ett. Käkade ägg och majskolvar till lunch, mumsigt. Älskar verkligen majskolvar, med citronpeppar och smält smör på, yummi. Vi slutade tidigare i dag vilket var jätte skönt, Vi gick igenom allas arbeten och så, och läraren sa att min ide var jätte bra vilket var kul att höra. Hoppas på vg i den kursen. Håll tummarna. Fick springa mellan tunnelbanan och bussen för att hinna med min buss hem. Har varit ute en stund i solen med Mexx och fixat här hemma lite, damsugit och sånt. Ska hoppa in i duschen och så snart. Älskar verkligen att duscha. Tyvärr gör jag det lite för ofta vilket har förstört min kropp lite. Okej man ska duscha varje dag men jag duschar tre gånger per dag :( har försökt sluta med det men det går inte. Men håret tvättar jag iaf bara en gång per dag. Hehe annars vete fan hur det hade sett ut, förstört iaf. Många skriver om silvershampoo vilket jag skulle vilja prova, någon som provat det, är det bra ? var kan man köpa det och för hur mycket ?

Nu är det dags för en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0