Shopping

image2266

Medan min syster provade skjorts var jag bara tvungen att ta lite egopics. Hehe. Åhh älskar verkligen skorna jag hade på mig idag, dessvärre gick jag skoskav, men inte så konstigt, första gången jag hade dom. Men men som tur blev det värre när jag kom hem och inte när vi var i skärholmen. Gick jätte bra att köra dit, tog väl en halvtimme hem. Men det var kul. Hade ju "bokat" bilen hela dagen, tack..

Jag köpte inte så mycket utan det blev ett par örhängen. Men ska köpa lite kläder jag hittade på Gina Tricot, men orkade inte pröva idag, fick en slant av pappa, Tack, det var gulligt. Hehe.

Det var en toppendag helt enkelt. Inte bara dagen utan vädret också. Och det bästa av allt. det ska ju hålla i sig, Sunshine .. Varför kan det inte vara sol varje dag, och regn en dag i veckan i någon timme. Det skulle ju vara perfekt. Jag är en människa som styrs efter vädret, om det är soligt mår jag hur bra som helst, men när det regnar vill jag bara dra täcket över huvudet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild

2008-04-20 @ 20:47:31
Postat av: N I C O L E

Anonym: åhhh tack :=)

2008-04-20 @ 22:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0