Pengar

Just det, när vi var inne i stan kom det massor demonstranter, Massor med poliser och andra grupper. Men men.. Gud vad jag är trött. Hade verkligen jätte svårt att komma upp imorse. Gick upp halv sex. Suck. Men jag somnade inte på bussen som jag brukar göra vilket var skönt. Men jag är en zombie idag, gäspar var tionde sekund. Hehe. men men så är det väl alltid första skoldagen, känns bra att vara tillbaka. Veckan kommer att gå fort, idag är det ju som ni vet min bästa veckodag, onsdagar. Då är det Rent hus och Top Model. Vi brukar äta extra god mat och sen lite gott.

Idag ska jag inte göra så mycket förutom att först gå i skolan till fyra, sedan tar det ju dryga timmen hem. Tänkte plugga en hel del så att arbetet man ska göra blir klar så fort som möjligt. Så att man inte behöver sitta i helgen. Har ju rätt så lång helg i helgen, är ledig på måndag och fredag nästa vecka. Skönt. Men ska jobba en dag i helgen. Måste verkligen få lite mer pengar nu. Känner mig pank.. Och självklart är det ju då man hittar alla snygga plagg man vill köpa.. Någon som kan ge mig lite pengar? =D


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha jag håller verkligen med, det är när man inte har några pengar som man hittar allt fint :o

2008-04-02 @ 11:42:44
URL: http://trefoil.blogg.se
Postat av: Elina

Svar: Tihi. Allt bra annars?

2008-04-02 @ 11:49:35
URL: http://trefoil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0