Pengar är bra att ha

Känns som att man har fått lite färg redan, härligt.. Vill bli brun ju. Det är ju så fint. Ska nog göra mig en god lunch nu , får se vad det blir. Äter nog ute iaf. Finns inget härligare än att sitta ute och käka, frågan är vad jag ska äta.. Jajja.. Mamsen är fortfarande sjuk och jag känner mig fortfarande hängig, men jag blir ändå tvungen att hämta mina syskon från förskolan igen.. Men får en slant för det idag vilket jag behöver. Har inte så mycket pengar, håller på att spara en hel del, B har hand om mina pengar vilket är bra så att jag inte shoppar upp vartenda öre.. Men har inte shoppat på länge nu. Sparsamma jag. Nä men jag känner att jag måste trygga min framtid lite. Om jag ska ha råd med att flytta och lite sånt. Vill ju också köpa egen bil.

Finns så mycket man vill ha, ibland önskar man att man var miljonär. Kunna köpa allt man vill ha. Men det skulle nog bli tråkigt i längden, att få allt man pekar på. Aldrig kunna spara till något man verkligen vill ha. Det skulle vara lite tråkigt.

Men att ha en god ekonomi och kunne leva lite lyxigt, ja det skulle jag vilja göra..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
Nu har jag flyttat min bloggt ill Devote, följ den gärna där :)

2008-04-24 @ 16:26:34
URL: http://louiiize.devote.se/
Postat av: Anonym

Anonym: okej

2008-04-28 @ 11:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0