Nyttig

image2052

Jag hoppas verkligen vädersnubbarna har fel angående imorgon, det får INTE komma snö, jag som ville ha tunnare kläder och framförallt vårskorna. Men nu kanske man tvingas ha vinterjackan, suckar. På med allt igen. När ska våren komma?

Jag har hållt mig borta från onyttigheter idag vilket jag är stolt över. Till middag blev det massor med rotfrukter och grönsaker, mumsigt. För er nya läsare vill jag bara säga att jag INTE bantar utan vill bara rensa min kropp lite och äta nyttigt.. Älskling är hos sina föräldrar nu, han skulle köpa med sig röda vindruvor, yummi, åt en halv liter vindruvor i går, men det är ju så gott. En av de nyttigaste frukterna faktiskt.. Så jag sitter här och suktar efter dom. Ska se Unga mödrar som börjar klockan sju :)

image2053

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jodå, min dag har varit rätt så bra :) Hade dock ett matteprov i två timmar :O

2008-04-08 @ 19:27:22
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Martina

Usch hade snö igår! Det vill vi inte ha, nu vill man ha sommar! :)

2008-04-08 @ 21:59:08
URL: http://martinaqvist.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Jasmine': okeej , hoppas det gick bra :)

2008-04-09 @ 18:35:26
Postat av: N I C O L E

Martina: Ja men eller hur, vi är fan inn i april

2008-04-09 @ 18:35:45
Postat av: N I C O L E

Martina: Ja men eller hur, vi är fan inn i april

2008-04-09 @ 18:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0