Nya vanor

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Har inte haft orken med mig. Men men kan vara skönt ibland, imorgon börjar allvaret igen. Skola.. Men det ska väl bli kul :) Tror att jag går halvdag, sedan tänkte jag ta en sväng på stan och sedan äta en ceasarsallad, mumsigt.. Jag ska försöka börja mitt nya liv med att äta rätt och motionera regelbundet. Vill att min kropp ska må bra. Jag ska börja med att ändra mina kostvanor lite mer. Även om jag äter rätt så nyttigt ska jag äta ännu bättre nu. Massor med sallad, grönt, frukt och vatten och ramlösa. jag vill INTE gå ner i vikt utan ska bara äta nyttigare. Ceasar och tonfisksallad ska det bli mycket av.. Mums.. Nä men det ska jag verkligen börja med nu. Nu har jag skadat min kropp tillräckligt.. Tänkte sluta med godis nästan helt och äta det en dag i veckan. Motionera minst en timme per dag :)

image2037

Kommentarer
Postat av: mikaela

Vi håller oss till det ska också sluta med äckel godis !! :(

2008-04-07 @ 20:18:58
Postat av: Annelie T

Lycka till med dina planer,
själv har jag tagit en omedveten paus från mina nyttiga
veckor och helt glömt bort att vara nyttig ;P Ha det bra!

2008-04-07 @ 20:24:44
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: NICOLE

mikaela: Ja eller hur =) Vi får peppa varandra :) hehe

2008-04-08 @ 08:42:13
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: NICOLE

Annelie: tack så mycket :) Okej hur reagerar din kropp på det då ?

2008-04-08 @ 08:42:39
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0