Mysig kväll

Hej hej, hoppas att ni har haft en bra kväll. Själv har man haft fullt upp, ungarna sover nu och älskling och jag glor på filmen  The Contract. Den är skitbra hittills, så den rekomenderar jag er.Väldigt spännande.. Ussh har vräkt i mig massor med godis så man mår lite illa nu. Ska bli skönt att krypa ner i sängen sedan och sova, är verkligen jätte trött. Men vill inte gå och lägga mig än. Fast ändå, lär bli väckt rätt så tidigt, men på måndag är jag ledig och då ska jag sova ut. Sedan är jag ledig åtta veckor från skolan vilket jag verkligen ser fram emot. Eller ledig och ledig. Massor med pluggande blir det. Vi får se hur det går, hoppas på det bästa.

Längtar verkligen till sommaren nu, vill ha lite ledigt innan det är dags att börja jobba. Har inte haft ledigt på länge. Förutom loven då. Men det är svårt att veta vad man vill nu, vill ju starta eget, jag hoppas verkligen på det, så det är nog ett projekt jag kommer ta tag i i sommar för nu har jag inte riktigt hunnit.. Vill starta en webshop bl.a, där jag säljer väskor m.m.Älskar ju väskor och ni älskar ju dem jag har :) så varför inte ? någon som har egen webshop som kanske kan hjälpa mig lite ?

Älskling är just nu ute med Mexx, sedan ska vi fortsätta att se filmen

image2129

Kommentarer
Postat av: emma

hej
skulle bli glad om du ville kommentera mina 2 nya bilder :)

2008-04-12 @ 22:11:14
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Soha

hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-04-12 @ 22:11:44
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: miccis

den 28:e april kan jag komma ;)

2008-04-13 @ 08:36:35
Postat av: Sofia

Vilken fin bild :)

2008-04-13 @ 08:58:28
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Soha: tack desamma :)

2008-04-13 @ 14:21:40
Postat av: N I C O L E

Emma: okej!

2008-04-13 @ 14:21:51
Postat av: N I C O L E

sofia: tack :D

2008-04-14 @ 13:17:23
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0