Möblera om hemma

Mitt hår börjar bli solblekt vilket är kul :) börjar få riktigt fin färg. Ska snart ut i solen igen, passa på de sista timmarna. Skulle bli sämre väder.. Vid halv fyra ska jag i väg till förskolan och hämta mina brorsor. Hmm kanske åker lite tidigare.. Vi får se.

Sedan ska jag hem och fixa här, ska komma på någon bra lösning för att det ska se finare ut här.. Rensa, möblera om och sedan städa, tänkte ju göra det hela dagen men nu när det är soligt vill man ju bara vara ute.. Måste också vila så att jag blir frisk.. Suck!

Är ju en hel del saker som händer i helgen.. Mer om det senare

image2295

Kommentarer
Postat av: miccis

Nu är jag blondie igen ;)

2008-04-25 @ 06:46:13
Postat av: N I C O L E

Miccis: det passar du i ;)

2008-04-28 @ 11:53:21
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0