Miljonär JA TACK

Var ute med Mexx nyss och såg att det var ett till salu hus på vårat område för jäääävligt mycket pengar. Fan vad man önskar att man hade de pengarna. Suckar. För det är värsta drömläget.. Fan att man inte hade de pengarna.. Hmm. Om man ska ha råd med det huset måste man vara miljonär. " tänk om man var det " okej pengar är inte allt här i livet men det underlättar.. Verkligen..

Jag ska satsa stort på framtiden och tjäna bra med pengar så att jag och älskling får de liv vi vill leva som vi i stort sett lever nu men vi måste ha pengarna själva också.. Jag har redan nu lite planer men måste se till att förverkliga de först. Måste ta itu med det snarast. För både mig och älsklings och min familjs skull. Hehe.. Dags att planera sin framtid, visst man blir inte miljonär över en dag, men man kan ju kämpa för det right..

image2211





Kommentarer
Postat av: Veronica

Sv: Okeej, vad snällt :) då vet jag iaf :)

2008-04-17 @ 16:11:36
URL: http://vforsberg.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Veronica: Aaa :D

2008-04-17 @ 16:39:59
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0