Mer shopping?

Då har man precis ätit middag, ska se om jag kan sätta på en maskin till. Skulle vilja ha mina grå mjukisar imorgon, men de ligger i smutsen, men ska nog springa in och paxa tvättmaskin, hehe. Vi är ju ändå sju pers som måste samsas. Ska snart sätta igång och plugga lite hade jag tänkt. Älskling jobbar över två timmar idag så tänkte ha det gjort innan han kommer hem. Så man bara kan koppla av ikväll. Gud jag har blivit kär i dessa linnen jag köpte idag. Ska försöka träffa Tina och Sandra imorgon så att vi kan ta en tur i stan, tror jag slutar vid lunch, eller vi har eget arbete då men då kan jag jobba hemma..

Fan jag HATAR att vara pank. Det är nu man hittar alla kläder, SUCK. men om jag får pengarna B är skyldig mig ikväll så är det nog lugnt, då kan jag unna mig lite.. Älskling är också skyldig mig en slant.

En affär till jag blivit kär i är Cubus, hehe hittar hur mycket som helst där, jag och Annelie tog en snabbis i stan vid lunch. Ville bara roffa åt mig allt. Suck..

Jag måste erkänna en sak, jag ÄR beroende av SHOPPING...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är inte ensam om att vara beroende av shopping kan jag meddela :)!

2008-04-02 @ 17:52:53
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: Earthgirl

Jag tror också att jag är beroende av shopping ;)

2008-04-02 @ 17:59:22
URL: http://earthgirls.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0