Härliga vår

Fan vilket toppenväder det har varit i dag, man blir så glad. Har gått utan jacka vilket var skönt. Hehe. Har nog fått lite färg av allt solande också. Kan det inte vara så här jämt.. Underbart livet skulle vara då, hehe..

Jag ska nog köpa mig lite frukt i kväll när älskling och jag ska åka och handla och göra mig en smothie imorgon, det skulle ju bli fint väder då också. Härligt att sitta ute och plugga, det blir mycket roligare då. Har svårt att koncentrera mig ibland.. När vi var i Thailand så köpte vi en jätte god banansmothie som de hade blandat med coccosmjölk också, det låter äckligt men det var sjukt gott. Mumsigt. Vill verkligen tillbaka dit, stanna i en månad och bara njuta av livet. Älskling snälla vi kan väl åka tillbaka dit ?

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är inte frisk än så det blir att slappa framför tv:n till Unga mödrar, Rent Hus och Top Model. Som en vanlig onsdag med andra ord.

image2291

Kommentarer
Postat av: maria

Jag vet, det är jätteskönt med våren ju :)

2008-04-23 @ 19:18:33
URL: http://thesweetesttings.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Maria: Aaa:)

2008-04-28 @ 11:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0