Gott bröd

image2045

Har precis tryckt i mig två äggmackor på mörkt färskt bröd som jag köpte på vägen hem. Mumsigt, dock råkade jag hälla för mycket olivolja på så det var inte sådär jätte gott. Men men. Riktigt skitväder ute. Ska plugga en stund nu så har jag det gjort. Kommer inte hinna plugga mycket imorgon.

Shit vad trött jag har varit hela dagen, somnade på bussen till och från stan vilket var jätte jobbigt, för det tar en stund för mig att fatta vart jag är, haha. Sen blir jag extra trög i huvudet så det gör inte saken bättre.. Men men är van, så brukar det vara. Har jätte lätt att somna på bussar, inge kul alls, tänk om man typ råkar snarka eller något, haha.. 

Åhh egentligen vill jag inte sitta hemma nu , skulle vilja sätta mig på ett mysigt cafe och snacka lite skit med någon kompis. Men det är skönt att få arbetet klart också.


Kommentarer
Postat av: Annelie T

Fan vad gott med äggmackor!

Jadu den reagerar väl inte så speciellt mycket, jag känner mig bara onyttigare än
vanligt ;) Men tandläkarn sa idag att det syns på mina tänder att jag har bra vanor så jag kanske får vaar onyttig ibland ;)

2008-04-08 @ 16:16:08
URL: http://anneliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0