Fredag

Har inte blivit så mycket bloggande idag heller, det är för att jag inte mår speciellt bra. Ont i huvudet och i magen och sånt, suckar!. Har legat ute i solen och pluggat en hel del.. Idag ska ju jag och älskling på visning av ett radhus, spännande. Det ser jag verkligen fram emot. Så det ska vi göra när han slutar, ska fixa lite hemma först. Ser rent ut sagt förjävligt ut, klädhögar överallt. Hmm. Har för mycket kläder :( men har inte shoppat på bra länge nu :) Jag spar vartenda öre.. Ska ju inte börja jobba föräns efter sommaren så man måste ha en liten slant att leva på.. Om jag inte får fast anställning på det jobbet jag helst av allt vill jobba på, fast det blir nog också efter sommaren då...

Jajja, fredag i dag och vädret är underbart, nu är det verkligen vår. Så himla skönt, och man börjar få färg sakta men säkert. Härligt. Kan inte bli bättre..

Imorgon ska vi på fest, ska bli kul. Min kusin fyller 25 år idag så vi ska dit och fira honom och även hans tjej Anni som har fyllt 22 precis. Ska bli skojigt.

Och på söndag kommer min syster hit och stannar tills på måndag.

Kommentarer
Postat av: Anna

super gulliga skor!

2008-04-28 @ 10:57:56
URL: http://annakubel.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Anna: aaa :)

2008-04-28 @ 11:53:00
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0