Fredag

Godmorgon :) har verkligen sovit som en stock, blev väckt av älskling flera gånger för att jag snarkade , haha. Måste ha sovit djupt.. Jobbigt jobbigt, är iaf vaken nu. Vaknade för en stund sedan. Har kollat lite på vakna med the voice. Brukade alltid lyssna på nrj på morgonen när jag åkte till jobbet, Knappen och Hakim. I miss that.. Men men..

Idag är det fredag, vilket nog ingen har missat, underbara fredag. Tänkte göra det myspys till älskling kommer hem. Han började sex i dag, stackarn. Så ikväll blir det bara slappa och äta godis och glo på filmer, något ni kan rekomendera ? vi hade tänkt gå på Bio idag men vi orkar inte, har fått två gratisbiljetter ;) så det ska vi göra inom en snar framtid, länge sedan jag var på bio, undra om det går någon bra film, hum..

Ska göra lite frukost nu och sedan fixa lite här, sedan blir det pluggande som vanligt. Suck.. Men som sagt, det är ju FREDAG... Nu ska jag göra lite äggmackor och ett glas oboy..

image2219

Kommentarer
Postat av: linnea

Superskönt med fredag! =D Hoppas du får en fin dag ^^

2008-04-18 @ 09:36:07
URL: http://tigerpaj.blogg.se
Postat av: N I C O L E

linnea: ja det är ju det :) ha en bra dag :)

2008-04-18 @ 09:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0