En dag till med sol

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott. Jag fick upp halv åtta. Tänkte uträtta en hel del i dag. Mår fortfarande inte toppen men finns saker jag måste göra. Städa, sola och plugga. Det är ju klarblå himmel i dag också, myyys. Så det blir nog en hel del solande..

Idag kommer jag att vara själv hela dagen, älskling ska på fotboll (som vanligt) de ska dra lite tidigare i dag.. Äta och dricka och sånt. Skönt att det är sol så de verkligen får en toppendag. Jag tycker också det är kul att gå på fotboll men jag tänker inte betala flera tusen för säsongskorten. Never. Finns roligare saker att spendera sina pengar på. Som shopping. Love that..

Ska nog börja städa nu innan jag ska käka frukost och gå ut med lilla Mexx..

image2292

Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar1): Det vet jag att du gör, Tack gummsi : D!
(Svar2): Tycker du verkligen det : D, hi hi tack : D!
Söt Money! Ståtlig honhan ser ut : D!

2008-04-24 @ 10:48:02
URL: http://kristallicierad.blogg.se
Postat av: N I C O L E

Sandra: Aaa :)

2008-04-28 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0