En av tio :)

åhhh vad härligt det är ute, har varit ute i solen hela dagen, så himla mysigt, det är fan såhär livet ska vara hehe. Har solat kanske 3 timmar, pluggat och lekt med Mexx som också har varit ute större delen av dagen. Soool

Just det, jag blev en av de tio som får komma på visningen av det där radhuset, jippie, men det är ingen stor chans att jag får det, är nummer åtta nu. Så nu får man bara hoppas att de sju före mig tackar nej. Men men.. Man får hålla tummarna, har försökt ringt hon som har hand om visningen men får inte tag i henne, men jag har tackat ja ändå. Alltså jag vill ha ett kontrakt, men vill ändå gå på visning innan..

Spännande, fortsättning följer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0