Barnpassning

Har precis fixat mig lite, ska hämta mina brorsor på förskolan om en stund. Mamma ligger i influensa så då ställer jag upp. Lilla mamsen. Jag tar med mig dom till donken och köper med mig mat. Då blir de glada. Så jag har tre ungar och en hund att ta hand om i dag. Fan vilken tur att de har mig va. Hehe. Men jag tycker att det är kul. Man lär sig ju hela tiden något nytt. Så jag är väldigt van med barn och vet hur man ska ta hand om de. Det är ju bra när man själv ska skaffa barn.

Så om en stund ska jag ut med Mexx. Sedan blir det barnpassning. Skönt att man har körkort så att man kan ta bilen och hämta dom, har ingen lust att åka buss eller gå.

Ikväll ska jag iaf vara för mig själv en stund, älskling är på fotboll då med B och några. (som vanligt) så då ska jag slappa framför tv:n. Ska bland annat se Unga Mödrar klockan 19.00 på femman, sendan Anna Pihl klockan 20.00 på fyran.

Ska gå och lägga mig rätt tidigt idag, ska åka till skolan imorgon, hoppas på att få ta bilen dit för en gångs skull. Hehe frågan är hur man åker. Hmmm ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0