Taxfreeshopping

image158image159image157

Vi var självklart på Taxfreen på båten och jag kan lova att vi shoppade mycket mycket.
Dyrt blev det. Fick parfymen av familjen Escadas nya, ligger 1a. Luktar jätte gott.
337 kronor på Taxfreen vilket var billigt eftersom jag tänkte köpa den på NK förut för 500..
Kärlek på första ögonkastet , då pratar jag om väskan. Jag ÄLSKAR den. Jätte fin och det bästa
var att den var på rea, 250 kronor :) Bra fack och stor är den. Vilket jag behöver. ♥
Sen följde det med godis hem. Dumle med tre smaker. Lakrits, orginal och mango. Yummi
Den kostade 66 kronor och håller väldigt länge, Jätte gott ! Känns lite som att jag har dumpat geishan och min
nya favorit är dumle:S eller, men Frasse är nr 1 och kommer alltid att vara det. Jag och brorsan åkte i väg för att
handla, tror ni att dom hade någon frasse, NÄÄÄÄÄ ! det var helt slut, ska åka dit imorgon med och kolla...

♥PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0