Klädångest...

Vaknade tidigt idag för att jag skulle sitta barnvakt åt Felicia vilket är roligt. Småbarn är så roliga att passa. När vi tog en sväng med hunden så satt hon och sjöng för mig i vagnen. Jätte gulligt. Man blir alltid på ett positivt sätt med barn, jag får verkligen längtan att skaffa egna. Men först ska jag gå ut KY, få jobb och ha en stadig ekonomi :) sen blir det barn i massvis haha. Nä men iallafall 2 barn...

Jag och mamma var i Kista galleria i går för att köpa något att ha på båten ikväll. Men jag hittade ingenting. *Paniiiik*
Vad ska jag ha på mig, har ingenting ju. Har letat igenom hela gaderoben och ska väl rota i mammas snart. Gillar hennes kläder, iallafall vissa.. Ni får se resultatet sen.  Ska snart göra lunch till både mig och Felicia, jag har inte ätit något än och jag är väldigt hungrig. Sen ska man hoppa in i duschen och raka benen och fixa sig för kvällen vilket kommer att ta ett antal timmar.. Suck ! Jag förstår inte , jag har typ tröttnat på alla klädesaffärer, mina favoriter är H&M och Gina Tricot men inte ens där hittar jag något. Det var länge sedan jag hittade något snyggt plagg. Har ni några ideer? ni måste hjälpa mig i den här förfärliga klädångesten, Haha!

image143

Vilka snygga kläder Nicole har, vill också ha :)
älskar halsduken och jeansen speciellt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0