Väntan på riktig mat ...

Gick upp vid nio idag och började städa, just nu sitter jag här med en ansiktsmask. Har precis noppat klart ögonbrynen och då är det ju skönt att ha en ansiktsmask :) , sen ska jag fixa naglar m.m. Vad som mer händer idag har jag ingen aning om. Få se vad som händer helt enkelt, ska iaf fortsätta städa när älskling vaknat.

Gud vad jag är sugen på frukt, men mosad frukt är inte så gott så jag får helt enkelt vänta till på fredag. Bara fem dagar kvar till jag får äta riktig mat. Gud vad jag längtar. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller? Nä nu måste jag tvätta av ansiktsmasken ...

image279

Kommentarer
Postat av: Anni

Har du smakat på fruktpuré som finns på barnhyllan? Med lite socker är det riktigt gott :P

2007-10-21 @ 12:55:14
URL: http://minola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0