tillbaka från sjukhuset...

Jag kom hem i går från sjukhuset där jag har spenderat en vecka, jobbig tid men nu går det åt det bättre hela tiden, i morse så tog jag en skön lugn promenad med hunden , gud vad skönt det var, gick med ett smile på läpparna. Att vara ifrån vardagen så länge som en vecka förändrar en människa. Man inser att livet är kort och man får passa på att njuta medan man kan och det ska jag verkligen göra nu. Jag är så glad att operationen var lyckad och att jag mår bra  (bättre)
visst det är många saker jag fortfarande måste gå igenom, jobbiga och svåra men det som inte dödar en gör en bara starkare. Det här har gjort mig starkare. Och TACK för det fina stödet. Jag klarade det , WIIIE . Nu ska jag bara njuta av livet. Jag vill tacka alla på sjukhuset och speciellt min läkare ni är underbara människor. @-->----

Nu blir det att blogga varje dag som vanligt :)

Idag som sagt gick jag upp ganska tidigt, vid nio kanske. Tog lite nyponsoppa (får inte äta vanlig mat på två veckor) så jag lever på soppor och massa annat, saknar verkligen riktig mat :/ men två veckor går fort, sen ska jag svulla, har bara gått ner ett kilo vilket var väldigt bra eftersom jag redan är spinkig så var jag rädd att jag skulle bli ett skellett på sjukan. Sen har jag storstädat och duschat och nu ska jag snart kolla på någon film. ÅHHHHHH ni fattar inte vad skönt det är att vara hemma. Måste bara säga det igen alltså. Åhhhhhhhhh. Big Smile ! Och JAAA det är svårt att vara utan choklad men den dagen jag får äta det igen då jävlar :D

Ta vara på livet medan ni kan , det ska jag verkligen göra nu :D



image256

~~ Älska Livet ~~


Kommentarer
Postat av: Sis

jag älskar livet för att du finns med i mitt liv

2007-10-17 @ 21:07:55
URL: http://www.maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0