Shopping hos Monki!

Jag och Sandra började dagen med att sitta på donken och snacka i typ 2 timmar, sen gick vi mot Götgatan.
Äntligen besökte jag klädaffären Monki för första gången, och den är min favorit nu , den och gina. Jag kom hem med tre nya linnen .. Här är dom jag fastnade för. Ser ut som helt vanliga linnen men dom sitter jätte bra, iaf på mig :) Jag blev kär :P kostade bara 100 kronor styck också .. Tina du måste följa med nästa gång gumman :)


Vi besökte även glitter för att köpa örhängen som jag har brist på , alla bara försvinner, fattar ingenting ..
Blev sammanlagt 4 par nya :)


Tack för idag gumman :)

Efter det att jag och Sandra skildes åt drog jag till donken för att köpa middag, älskling hämtade mig på min moppe.. Sen kollade vi på filmen Happy Feet, men har inte sett klart den, vi är båda jätte trötta och ska bara lägga oss i sängen och mysa resterande tid av kvällen..

image215

Filmen Happy Feet verkar jätte bra, han är ju så gullig med sina små blå ögon <3






Kommentarer
Postat av: Tina

jaaa! nästa gång får ni följa me mig dit :D avis !
snygga linnen ! ja diggar de oranga ;)
puss stumpan

2007-10-04 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0