Shopping ...

Vaknade kvart över åtta i morse och bestämde mig för att åka till jobbet, Mexx fick följa med, jobbade någon timme för att sedan åka hem och duscha och fixa mig för att följa med Sandra mamma och Dexter in till Slussen där Sandra skulle köpa ett par cheap monday jeans, jag har shoppat ett par vinterskor skitsnygga, svarta stuprörsjeans, en lång kofta från Gina Tricot, örhängen från wedins och en magic bullet mixer liknande sak från biltema :) . Bilder kommer imorgon när jag har storstädat här hemma :)..

Ikväll ska jag äta god mat och bara slappa framför tv:n med film och äta godis :)

Kommentarer
Postat av: Tina

bra tips va? de där me biltema? :P :D
pusspuss gumman

2007-10-28 @ 16:28:35
Postat av: nicole

Tina: Aaa absolut ;)

2008-02-19 @ 10:05:40
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0