Onsdag morgon!

Godmorgon!
Sitter här i skolan och tar mig tid till att blogga lite. Börjar om en halvtimme.. I går var jag som sagt med Sandra och shoppade lite. Har på mig den oranga Monki tröjan :) den sitter jätte bra. Jag var även på inskrivning på sjukhuset och fick ta massa prover och träffa min läkare. Nu är det exakt en vecka kvar till operationen. Nervöst men jag är väl förberedd. Älsklingen ska finnas vid min sida den dagen och det behöver jag verkligen. Tack sötnos <3
Men idag är det som sagt onsdag och en ny dag i skolan, vet inte vad vi ska göra på 3D kursen idag, men något kul som vanligt.. Sen är det bara imorgon jag går i skolan , sen blir det inte skola på nån vecka. Men jag jobbar på nu så jag inte ligger efter sen :) ..
Förutom att gå i skolan i dag så ska jag ut och träna, ska försöka dra med mig älsklingen, blev inte mycket till träning i går, vi var ute med Mexx typ en halvtimme. Så det blir att ta igen tiden idag, minst en timme. Idag har jag med mig min sallad som jag gav tips till i inlägget igår. Mums ! Jag älskar sallad, finns inget godare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0