Khao Lak ...

Jaha då sitter man här i skolan och väntar, vet iallafall att en kommer snart, hoppas att resten också kommer, annars får vi väl göra så mycket som möjligt. Ussh vilket väder det är ute, man blir ju deppig. Jag vill ha sol och värme :( men om ca 2 månader ligger jag på beachen och njuter av Khao Lak. Det ska bli underbart , behöver verkligen komma bort. Jag längtar så fruktansvärt mycket. Vem gör inte det. Man behöver något att se fram emot för att klara av hösten och vintern. Men som tur är reser vi väldigt mycket, så då har man alltid något att se fram emot, visst det finns ju annat också som är kul, men resa är det jag lever för.

Shit vad tiden går fort, vi är snart inne i November, då fyller 3 av mina syskon år :) nästan samtidigt också. Haha.. Måste snart börja köpa julklappar också. Ska inte köpa till många i år. En del ska jag köpa i Thailand vilket är roligare att få därifrån tycker jag.

På torsdag ska jag tydligen vara med i Frida tidningen :) så då får ni köpa den :)

Till lunch har jag en Yalla yogurt med jordgubb och lime smak och två kexchoklader, ha ha inte nyttigt men gott, är tokig i kexchoklad..

Tänkte skriva lite om helgen. Som sagt i fredags mådde jag inte så bra, efter beskedet på sjukhuset, men jag känner mig lite bättre nu. Kan andas någorlunda bra iallafall . Man måste ju kunna andas annars dör man och det vill man ju inte. Jag agerade chaufför vilket gick bra. Förutom att dom förbannade bussarna kör som en galning och tränger ut en. Suck. Dom tror verkligen att dom äger allt. Men men, vi kom iallafall fram levande.. Sen åkte jag och älskling och handlade gott till kvällen för att sedan kolla på film. Kommer tyvärr inte ihåg vad filmen hette vi kollade på men bra var den. Ska nämna vad den heter så fort jag kommit på titeln.

 Lördagen gick jag upp tidigt och gick ut med Mexx för att sedan bege mig till jobbet och Mexx följde med, inge kul att åka dit själv.  Men Mexx tycker att det är kul att vara där som tur är. Sen åkte jag hem fort som satan och hoppade in i duschen. Sen blev det stan, efter det köpte jag och älskling en kattlucka till Monni så att hon kan komma och gå som hon vill och känna mer frihet. Hon tycker fortfarande att den är läskig, speciellt när hon ska ta sig in i huset men ut går okej. Men vi ska smörja in den i kattmynta, det ska tydligen hjälpa, hoppas ingen annan katt går in där bara. Så att man kommer hem så är hela huset fullt med katter, och kanske råttor , fyfan. Nej men Monni är bra på att försvara sitt revyr som tur är. En riktig liten tuffing. Hon har ärvt det av mig, HAHA. Skoja! Sen blev det jätte god middag som bestod av burgurris, kycklingfile, indisk sås och sallad, mums.

 Söndagen så agerade jag chaufför igen, nästan hela dagen. Skjutsade även in älskling och Benny och vänner till Slussen. Dom gick på Djurgårdsmatchen. Synd att dom inte vann guld. Sen storstädade jag och gjorde hur fint som helst. Till middag blev det Tacos. Mums. Jätte gott. Sen duschade jag alla småbarn och tog även hand om dom medan mamma skjutsade Sandra. Vi hade jätte kul. Men det var inge kul när jag skulle säga mamma för då enligt Felix och Dexter så sa jag babba hela tiden när jag skulle försöka säga mamma och dom asgarvade och hånade mig, vilket gjorde mig GALEN. sen garva dom åt det hela kvällen. Suck. barnungar.

Nä nu ska jag göra annat.
väntar fortfarande på att någon i min grupp ska komma. SUCK



Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): :( Usch, nä men, det låter inge kul alls.. Hm, jo tack. Hoppas det börjar flyta på för er! Kram

2007-10-29 @ 12:07:53
URL: http://kristallicierad.blogg.se
Postat av: Sandra

(Svar): Tihi aa :D

2007-10-29 @ 18:49:47
URL: http://kristallicierad.blogg.se
Postat av: nicole

Sandra: hehe aaa :)

2008-02-19 @ 10:03:13
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: Anonym

2008-08-01 @ 10:41:11
Postat av: Anonym

2008-08-01 @ 10:41:13
Postat av: Anonym

2008-08-01 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0