Jobbig dag ...

Jag var som sagt på sjukhuset idag och det gick inte som jag räknade med, tydligen ska jag inte vara så här täppt i näsan som jag är, utan det skulle låtit bättre än vad det gjorde, och det värsta är , om jag måste opereras om måste jag vänta ett halvår på att det här ska läkas först. Så jag är inte på humör idag, mår inge vidare. FAN..  Så jag ska på ett till återbesök om sex veckor så får vi se då. Inget känns bra, jag som ska till Thailand och allt ?!?.. Snälla läk som det ska , jag orkar inte en till operation. Snälla ! ..

Så det blev inte att åka in till stan efteråt, Sarah och hennes kompis ville att jag skulle med men jag orkade inte. Det positiva är att jag får börja äta igen så nu har jag ätit riktig mat vilket kändes okej...
Ska hoppa in i duschen när som helst, har precis varit ute med Mexx. Vi ska åka till min morbror ikväll och så. Så jag ska fixa mig lite nu...

image301

~~ Älska livet ~~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0