Jobb och shopping ...

Dagen började med att jag tog bilen och åkte och jobbade,skönare att göra det på en lördag så att man har hela söndagen till för att slappa inför skolan på måndag. Där spenderade jag några timmar för att sedan bege mig till H&M i Nacka Forum för att köpa schampo och sånt. Dom hade extra pris på Herbal så det var ju bra. 19.50 kr styck. Jag köpte även hårinpackning och nagelfilar.  Det är 10% för medlemmar på H&M tills imorgon ;)

image272

Nu har jag köpt lite fler saker från bröstcancerfonden. Och mer lär det bli..

image273

Efter det åkte jag och älskling hem för att ta ut hunden på en härlig långpromenad, Jätte skönt. Frisk luft och fint väder.. Mötte även andra hundar vilket Mexx tyckte var roligt.. Sötnosen..

image274

image275

image276

image277

image278

Ikväll ska vi se på skräckfilm med mamsen och Benny och myspysa :)




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Shoppade också lite på H&M idag :)

2007-10-20 @ 20:02:27
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0