Halloween och massa skoj . . .

image336

Imorgon är det Halloween och jag ska på halloweenmiddag hos en av mina bästa väninnor.
Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än, men jag tror jag ska ha min klänning med döskallar på :)
Har inte haft så många tillfällen att ha den men nu ska jag passa på..
Undra vad vi ska hitta på i helgen, vet inte riktigt än.

Ska nog ta bilen dit imorgon om det inte blir för sent för mamma och om jag får ett tillfälle att låna den.
Jag vill verkligen ha en egen bil nu. Men jag har inte råd. Någon snäll person där ute kanske vill ge en bil till mig ;)

Nu bjuder jag på en bild från en thairestaurang tror jag att det var om jag inte minns fel. För nått år sedan då jag hade kolsvart hår. Har ju haft alla möjliga färger på håret. Det är skönt med förändringar. Right?

image337

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0