fredag och lördag

I går hade jag tjejmiddag hemma hos mig, Tina kom vid två tiden då vi babblade om allt mellan himmel och jord. Sen hämtade Tina upp Sandra i centrum vid halv fyra, sen kollade vi på filmer och hade allmänt trevligt :) åt Tacos, som är typisk mat för tjejmiddag, iallafall enligt mig :) . Mumms ! Vid 22 tiden drog dom hem, och jag somnade nästan direkt.

Lördagen (idag) började jag med att åka till jobbet, och var där några timmar för att sedan åka hem och städa och fixa lite. Ta en dusch, äta lite och så. Sen fixade vi lite på tomten. Sen tog vi en sväng till Ikea där vi inte hittade någonting. Alltså det fanns ingenting. Man brukar iallafall komma hem med någonting, jag köpte den gamla hederliga glassen för tio kronor. Det var kul att köra ända dit. Hittade på en gång så det var inga problem. Sen har vi varit på donken med mina brorsor. Sen inte mycket mer .. Är jävligt trött, men klockan är ju bara halv nio. Kan ju inte gå och lägga mig nu, inte på en lördag iallafall. Ussh !

image237


4 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0