En liten lista om mig...



Färg: Brunt är inne just nu för mig
Mat: Indisk mat och Lax
Film: hmm en favorit, då måste det väl vara Pirates of the Carribean
Sport:jag älskar att spela bandy.. Fotboll är kul att se på :)
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredagar och lördagar
Glassmak: Hasselnöt
Tid på dygnet: kvällen
Humör: just nu är jag trött
Kläder: Mjukiskläder
Bakgrund: på datorn? Dif fotboll, sitter på brorsans dator!
Nagellack: Inget nagellack här inte..
Tid: 13.58
Omgivning: All alone
Bästa vän: Sandra och Tina
Husdjur: Katt och hund
Piercing: Bara i öronen. Men har haft i näsan
Bil: X5 ;)
Dejtat någon av dina bästa vänner: Är tillsammans med honom nu :) sen 2,5 år tillbaka
Klädermärke: Wrangler och Lee på jeans, sen toppar m.m. från Gina Tricot och HM
Dröm: Att bli framgångsrik och leva det liv jag vill..

1 önskan: Sami och jag föralltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0