Citron är livet ...

image240image241

Till lunch gjorde jag en shnitzel sallad med gurka,riven ost, feta, kokta morötter, svamp, tomat, sallad
citronskivor, och massor med citronpeppar, hade även en klick thai cream fresh. Och till maten, ett glas citronvatten. Mmmm det var jätte gott. Jag älskar citron och morötter. det äter jag nästan jämt, nyttigt och bra.
Vi ska snart börja med middagen. Och så ska vi glo på fotboll, få se om jag gör det. Vet inte riktigt vad som
går på tv idag. Ska kolla,  nopp ingenting, kanske blir att kolla film , nån som kan rekomendera någon ???

Kommentarer
Postat av: mika

jag har också shrek 3 nu ;) ska se den i helegn tror jag ^^ miss you

2007-10-08 @ 18:57:42
URL: http://www.maaango.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0