ännu en ny vecka

Tiden bara rusar fram , och nu sitter man här i skolan igen, måndag morgon  och det betyder att jag är mer zombie än vanligt. Gick upp vid 6 imorse. Längtar hem till sängen, speciellt täcket, myspys .. Undra vad vi ska göra på 3d kursen idag, spännande.  idag ska jag inte göra så mycket förutom skolan, ska nog hem och plugga lite. Få se vad som händer! Imorgon ska jag möta upp 2 kompisar, ska ta en fika i stan på förmiddagen. Klockan kvart i 1 ska jag på inskrivning på sjukhuset.. Ussh, nästa vecka opereras jag ! och kommer spendera 5 dagar där. Jag kommer att dö av trisstes. Ska få låna massor med skvallertidningar av kompisar, så jag inte bara ligger där och stirrar upp i taket.

Efter motionsrundan i går fick jag en liten kick, nu ska jag fixa kroppen inför Thailandresan, ingen fet mat, inget godis förutom på helger, bara dricka vatten och ramlösa, äta nyttig mat, och motionera en timme om dagen, det borde få trim på kroppen, jag har nästan exakt 3 månader på mig så det borde vara lugnt !

Till frukosten blev det knäckebröd med en skiva ost, massa tomater och inget smör. 2 päron och en banan, och sen en actimel. Det var gott ! Ska rensa magen från allt skit man har ätit nu. Sen när jag har opererat mig får jag inte äta fast föda på 2 veckor. oj oj oj. Vet inte hur jag ska klara mig. Så dagen innan operationen kanske man trycker i sig mc donalds eller nått hehe :)

Dagens klädsel består av ett par mörkblå jeans, en stor diesel tröja, vita högklackade och myspys halsduken som är brun :)

Sitter i skolan , först som vanligt. Ska börja jobba med Maya nu, som är ett jätte bra och roligt 3d program..

Ha en bra måndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0