Åhhh äntligen fredag ...

Åhhh äntligen fredag. Idag gick jag upp vid halv nio då jag skulle passa syster. Vi började med att ha kuddkrig i min säng, sen gick vi ut med hunden på en 50 min lång promenad, Felicia gick nästan hela biten själv vilket var duktigt. Hon är ju inte ens två år sötnosen.. När vi kom hem var det bara att slänga i hunden i badkaret  för att han var så skitig, sen tappade jag upp ett bad åt flisan med medan jag hängde tvätt. Hon satt där i en halvtimme och tyckte att det var så skönt. Sen lekte vi med dockor hehe. Man får ju passa på ;) Vid tolvtiden gav jag henne lunch. Kinagryta med paprika. Mums. Flisan höll nästan på att somna vid matbordet så det var bara att slänga henne i säng efter det. Hon somnade nästan på en gång. Hon sover fortfarande.
själv tog jag en lång härlig dusch för en stund sen. Och nu sitter man här med mjukiskläder. Ska kanske dra hem till älsklings föräldrar en stund senare, va ett tag sen man träffade dom. Just nu håller en kille på i älsklings och mitt hus, han sätter upp frostglaset i duschen i badrummet, äntligen :) kommer bli så snyggt. Ska ta bilder sen så får ni se. Nää nu måste jag ta en näringsdryck. Är så himla hungrig.

Bye Bye



Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Hääj :)!
Ja det är bättre i alla fall. Låter som att det går åt rätt håll i alla fall :). Ha ha ha ha låter bra tycker jag ;), längtar! Älskar dig också pussar

2007-10-20 @ 10:47:10
URL: http://kristallicierad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0