2 dagar kvar ...

Sitter vid datorn just nu, har precis skjutsat ner mamma till centrum för att hon skulle in till stan med några jobbarkompisar :) så jag är hemma med Felicia som sover just nu. Vi ska ut med hunden när hon vaknar. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag, bara slappat, iof har jag storstädat så att det är fint i vårat hus nu när jag inte kommer att vara hemma på ett tag.. Hoppas bara att det ser ut så när jag väl kommer hem igen.  Till middag blir det grillad laxfile och Bennys hemmagjorda potatissallad som är så god, det är jag som bestämt middag eftersom jag inte kommer att få äta riktig mat på 2 veckor, alltså jag kommer att få leva på soppa, hur ska jag klara mig, har ätit så mycket god mat nu så det kommer nog gå bra :) eller ?, Så jag och älskling ska iväg och handla sen, ska även förbi bokhandeln och köpa mig några böcker, älskar att läsa och nu har jag ju verkligen tiden till det. Jag känner mig inte speciellt glad för tillfället, har kanske nämt att en visdomstand håller på att växa upp och det gör fruktansvärt ont. Ingenting hjälper. Åt alvedon igår men inte ens det :( det gör OOOOOONT..Jag hinner inte göra något åt det nu när jag ska till sjukan om 2 dagar. 2 DAGAR, så jag får lida extra mycket. Men men bara att bita ihop. Men seeen, seeeen när jag kommer hem från sjukan, då jävlar ska tanden bort, du ska bort din jävla tand, och jag ska gråta av glädje när du väl är borta. För den smärta du ger mig nu, ska jag ge tillbaka. Mohahahah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0