snö och lite annat . . .

Söndagen
I morse när jag vaknade var det snö ute och det snöade :) mysigt. Fick en liten julkänsla och tänkte på jularna vi brukar ha :) älskar verkligen dom. God mat och släkten. Jag och Sami tog med oss Mexx ner till centrum där Sami köpte en parfym och en deo till sin pappa. Så åkte vi dit och fikade, vi åt en jätte god tårta med kolasmak. Mums. Jag ville ta en bit till men jag höll mig, haha skulle kunna äta hur mycket gott som helst. När vi kom hem sen så kollade vi på filmen Mr Brooks som vi hyrde, den va helt okej, det handlar om en man som lever dubbelliv, jag tyckte den var lite otäck, han verkar ju vara en helt vanlig man, han har desutom en familj. Men ändå lyssnar han på rösten i huvudet, den elaka av dom.

Vi har precis varit och lämnat filmerna, sen sprang Sami in på Jula och handlade en datastol. Så jag får hans gamla, är verkligen trött på min lilla fula stol, USSH..
Till middag blir det spagetti och köttfärssås :) va ett tag sen man åt det så det ska bli gott, självklart ska jag ha massor med citronpeppar i.

Veckans planering

Måndag - Skolan
Tisdag -
Skolan
Onsdag -
Skolan sen vara med tjejerna
Torsdag -
Ullared
Fredag -
Slappa

image431

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0