Skoshopping och tårta . . .

Shopping
Jag åkte in vid tolvtiden efter läkarbesöket och träffade Tina för en dag på stan, dom har öppnat en ny affär mittemot Åhlens, brevid H&M. Skoaffär med bl.a skopunkten, din sko m.m. i samma hus. Jätte fint. Jag köpte självklart ett par skor, och dom var hur billiga som helst, 49 kronor :D på skopunkten. Jag letade även efter en vit skjorta och väst men jag passade inte i det , eller jag vet inte. Det är svårt. Vi hade det jätte trevligt på stan, men det blev inte mycket till shopping, jag har blivit lite sträng mot mig själv. Vill spara mina pengar.

image472

När jag kom hem så drog jag och köpte en sallad och en pucko till mig själv. Sen när vi hade ätit kom mamma och Flisan hem och vi fikade med tårta och bullar, Dexter fyller ju år idag. Stora killen :) han blev verkligen jätte glad över presenterna han fick. Han fick en Robothund, väckarklocka. Ett safarikit med massor med saker, en Furbee, och sen av mig och älskling, massa pysselsaker :) . Bortskämd. Fick hur många kramar som helst av honom. Gullungen.

image473

Åhh ikväll är det Top Model :) Vem vill ni ska vinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0