Livet är svårt ibland . . .

Hallå, idag är jag inte på det bästa humöret pga min operation jag har gjort, nu ångrar jag mej mer och mer, jag opererades för att få det lättare att andas men jag får det bara svårare och svårare, och så är det skit jobbigt att prata men men, ska på ett återbesök om några veckor så då får jag se vad dom säger. jag vill INTE göra en operation till. Så jag ber till min ängel i himlen att göra så att det läker, så jag slipper den här skiten och kan börja njuta av livet.
På utsidan syns det inte så mycket på mig eftersom jag vill visa mig stark. Vi får hoppas på det bästa.

Men det är bara att kämpa på, finns inte så mycket att göra åt saken just nu..

image358

Ett leende, en dröm, en verklighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0