Lilla flisans kalas . . .

Godmorgon

Dagen börjar med ett läkarbesök och efter det ska jag möta upp Tina i stan för en tripp där, vi ska även luncha på vårat favoritställe Sandy´s, (som alltid). Jag vill leta efter nått jag kan ha på mig på julbordet, vet inte om jag ska ha klänningen, vill typ ha en vit skjorta och en väst och ett par svarta jeans. Det sistnämnda har jag redan så det är bara skjortan och västen jag ska leta efter. Vill se seriös ut när det är jag som ska pricka av kunderna och allt, mitt första julbord med jobbet :) spännande, längtar verkligen till den goda maten. Mums.

Efter stan ska jag hem och fixa lite, sen är det Top Model Sthlm :)Heja MARGARITA, Så då ska jag bänka mig framför Tv:n med en påse Frasse som jag fick av mamma i går eftersom jag tog hand om alla ungarna i går från klockan halv ett till tio på kvällen.

Ska berätta lite om kalaset i går.
Det började med att jag gick ut med Mexx. När jag kom tillbaka var Flisan klädd i en jätte söt klänning och fick mitt paket. Hon blev glad och gillade verkligen dockans mörka hår. Sen kom det några gäster och ännu mer paket, hon fick bl.a en vagga till dockan, badbalja med massor med saker till. Pippiväska och ritblock m.m.m. Så det var en nöjd och glad liten prinsessa. Sen när klockan var halv ett skulle Flisan sova middag. Jag och brorsorna kollade på Pirates of the Carribean och Nicke Nyfiken. När Flisan vaknade så gick jag Flis och Dexter på en promenad med Mexx. Sen blev det att spela spel och leka med Lego fram till klockan sex då älskling kom med donkenmat. Jag slängde i alla tre ungar i badkaret och sen var det daxs för Bolibompa. Läggdags för alla tre vid halv åtta då jag lästa saga.

image468

image469

image470

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0