Ikea med mammsen och Flisan

Godmorgon
Jag har varit vaken ett tag, gick upp kvart i åtta för att åka och jobba, självklart tog jag med mig Mexx, det var snorhalt på vägen men det gick bra. Jobbade några timmar och så sen drog jag hem och slängde i mig lite fil och sen hoppade jag in i duschen, ska nämligen iväg till Ikea med mamma och Flisan när som helst. Ska bl.a kolla på en gaderob till mig där man kan ha jackor och skor så inte hela min hall är full. Ska möblera om när jag kommer hem också, ska köpa lite andra grejer på Ikea men får se vad det blir. Ussh börjar bli lite orolig för min katt, hon ligger i mitt badrum för att jag har varma sköna värmeslingor där, det är ju självklart öppet så att hon kan gå som hon vill. Men varför jag oroar mig lite grann är att hon hostar, hmm , om det fortsätter ska jag ringa baragmossens djursjukhus och höra med dom, kan ju vara vad som helst, en hårboll eller att hon har satt nått i halsen som irriterar, men jag tvekar inte en sekund med att åka in til sjukhuset om det fortsätter såhär. Han är ju mitt allt. Har försäkring på honom så, även om jag inte skulle tveka annars heller men nu blir det mycket billigare. Jag kommer ihåg när jag skulle operera bort en tand på Monni, då kostade det över 3000 kronor. Så jag råder verkligen alla med djur att täckna en försäkring, jag har Agria och tycker dom är bra. Man vet aldrig när man måste åka till sjukan med sin lilla älskling. Nu måste jag fixa mig. Ha en trevlig lördag :)

image425

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack desamma!

2007-11-10 @ 12:42:28
URL: http://sandstr0m.blogg.se
Postat av: Tina

hej gumman !
vad tyckte du om filmerna?
katter hostar så när de har mask, de kan vara de. :) pusspuss gumman

2007-11-10 @ 14:57:38
Postat av: Anonym

Tina: I like them very much

2008-02-19 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0