2 timmar på centralen . . .

Idag har jag inte gjort så mycket, mår inte så bra. Så jag har mest tagit det lugnt och så, sen senare på eftermiddagen åkte jag in till centralen för att träffa syster i 2 timmar, hon fick med sig massor med kläder från mig som hon och Elli fick. Imorgon ska min syster färga håret (igen) så det här kanske är den sista bilden på henne med sitt blonda hår. Snyft. Haha nä men jag förstår henne. Jag färgade ju lika mycket, sådan storasyster sådan lillasyster. Älskar dig gumman ♥

image354

image355

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var riktigt svin trött på de bilderna , förresten hela dagen lång :( älskar dig

2007-11-01 @ 21:03:19
Postat av: Anonym

HAHAHA ;)

2008-02-19 @ 14:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0