tråkigt besked, igen

Jag har skrivit förut att det inte läker som det ska, jag trodde inte det kunde bli värre, men det kunde det, någonting inom mig sa att jag inte ville gå in till läkaren, men jag var ju tvungen, och direkt när jag öppnade munnen hörde han att det var något fel, värre och värre blev det, det som skulle läkt för flera veckor sedan har det inte blivit någon skillnad på, visst jag kan andas någorlunda när jag är ute, rör på mig och så, inte bra men bättre, men det som jag trodde var som det skulle, var nått helt annat, jag har nämligen fått en stor böld, knöl aktig sak i halsen som man ser tydligt, så jävla vidrigt, läkaren såg orolig ut och jag såg på honom att nått inte stämde, tårarna ville komma men jag vägrade gråta där, han gick ut och hämtade en annan läkare. De kollade tillsammans, dom vet inte vad det är, ingen hade sett något liknande, så jag fick en (akuttid) på måndag till en annan läkare och så ska även flera vara med och kolla med slangar och saker. Jag orkar snart inte, det blir bara värre och värre nu. För varje gång jag kommer till läkaren går jag därifrån helt gråtfärdig, inte glädjetårar utan tvärtom. Varför just jag? Jag opererades för att få lättare att andas och det blev helt fel. Jag andas inte bra alls, jag får ofta lättare syrebrist när jag har stängd mun och måste då öppna munnen. Jag har svårt för att prata och säga vissa bokstäver, Åhhhh :( När ska det sluta, när kan jag få börja leva. Så på måndag får jag reda på när en ny operation blir tillgänglig, för jag måste troligen opereras igen, vilket jag fruktar, jag orkar inte en till. Så dåligt jag mådde sist, NEJ, NEJ NEJ NEJ. Jag vill inte. Gråter...

Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0