Torsdag . . .

Godmorgon
Är hur pigg och utvilad som helst. Idag är en dag då jag ska göra saker all by my self. Men det får gå, visserligen hatar jag att gå i stan själv, det är så tråkigt, men måste man så måste man. Ska snart göra mig redo för den här dagen och ta en dusch och sen göra en god frukost. Sen sticker jag. hmm vet inte vad jag ska ha på mig riktigt, blir nog mjukisbyxor iaf. Jag vet nu vad jag önskar mig i julklapp, presentkort på Gina Tricot, behöver verkligen nya kläder, suckar. Ni som känner mig vet att jag tröttnar ganska fort på de plagg jag har. Det är jobbigt och dyrt. Men men sån är jag. Jag funtar på att åka förbi jobbet en snabbis också, hinner inte det i helgen då jag har tre småttingar att ta hand om. Få se vad vi hittar på.
Nu är det inte långt kvar till jullovet, ska till skolan på måndag halva dagen och sen kanske man inte behöver vara där, en klasskompis sa att det inte var obligatoriskt, och jag behöver plugga lite så jag inte behöver göra det i Thailand eller på jullovet då man vill göra annat. Så då har jag jullov på måndag om inget annat dykre upp :D.

image533

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0