tankar om barn . . .

Tankar om barn
Om ni undrar varför jag bloggar rätt mycket nu är för att jag har över två timmars rast, suckar, och då kan man passa på att skriva i bloggen och dela med sig lite. En tanke jag har haft ganska mycket nu är barn, japp ni hörde rätt, jag vill ha en liten bebis, ser bebisar överallt och då väcks längtan, jag ska inte skaffa en nu men i framtiden, om några år eller nått. Det ska bli så kul att få ett litet barn, jag älskar barn, visst dom kan vara jobbiga ibland, det tycker nog alla. Jag passar mina småsyskon på fem, sex och två år  ganska ofta och har varit med dom sen dom kom, så jag är ganska van och vet hur man tar hand om barn. Så det är nog inga problem, det man brukar vara orolig för är, kommer jag att bli en bra mamma, men ja, jag tror det. Först ska jag gå ut skolan, få den mognaden som behövs, ha eget och ha ett fast jobb och god ekonomi, dom kraven ställer jag på mig själv sen är det bara att tuta och köra, haha. Jag har klarat det första kravet som var körkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0