svar på frågorna

 Svar på frågorna

 

vad heter din hund om du har någon :)

svar: Jag har en hund som heter Mexx, älskar verkligen det namnet..

Vilka bloggar följer du och vad fastnar du för i desas bloggar?
Jag följer dom jag känner, sen utöver det följer jag mest Karin Olofssons blogg, för jag älskar verkligen hennes bilder och kläder, hon skriver på ett bra och roligt sätt. Att alla hennes bilder är tagna av henne själv är ett stort plus, sen har jag fastnat för Kenzas och Stinas. Älskar verkligen de här tre tjejernas bloggar och förstår varför de är så stora..

Vilka är dina största intressen i livet?
Mina största intressen är familjen, vänner och mina djur. Älskar att fota så det gör jag väldigt mycket, vill ha en Nikon kamera.. Sen är skolan ett intresse.. Träning och kläder och sånt.. Min dröm är att bli fotograf..

Håller du på med nån sport?
Nej det gör jag inte, jag skulle vilja dansa igen men har inte tid. Har hållt på med allt möjligt när jag var yngre såsom bandy, badminton, dans, ridning och balett..

Har du nån pojkvän?
Japp jag har en pojkvän, sambo t.o.m :) sedan 2,5 år tillbaka..

hur länge har du bloggat?

Jag har bloggat ungefär i fyra månader :)


Tack för frågorna,  och ställ gärna fler i framtiden om ni undrar något.


Kommentarer
Postat av: Erik

Tack för svaren :D

Rösta på min blogg :D

2007-12-21 @ 21:12:44
URL: http://theartist.blogg.se
Postat av: niki

varsegod

2007-12-21 @ 21:27:01
URL: http://kiwiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0