Stressigt stressigt!!

Hej
Sitter i skolan nu har inte hunnit blogga föräns nu. Gud vad jag är trött, vill bara hem och sova, gick upp klockan halv sex imorse och ställde mig i duschen. ZzzZzzz. Har precis ätit lunch som bestod av köttbullar, potatis,broccolli och brunsås. Mm det va gott. Ska dra vid två till läkaren för ett återbesök och jag hoppas verkligen att det är bra besked den här gången, förra gången gick jag därifrån med tårar, och jag pallar inte det en gång till. Så håll tummarna. Jag är väldigt orolig. Men vi får se vad han säger, jag kan ändå inte göra så mycket åt saken. Jag vill inte operera mig en gång till bara. Det räcker nu!

Efter jag varit där, som lär ta tid, så ska jag hem och träna och sen bara slappa framför tvn,är trött för att orka göra något. längtar verkligen till i helgen då jag ska julpynta och fixa här hemma, kommer att bli så fint. Ska vara barnvakt typ hela helgen, men jag får tid att fixa på fredag då jag är ledig. Skönt. Och på torsdag måste jag verkligen in till stan och handla julklappar. Nä nu ska jag jobba vidare med vårat arbete.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad då? Vad fick du för besked förra gången? Det har inte jag hört något om...

Jag är också sjuk, har jätte ont i magen (kolla bloggen). Ska dra nu, ska mysa lite framför TVn :D

Älskar dig

2007-12-04 @ 14:10:03
URL: http://www.ella94.blogg.se
Postat av: Anonym

vad tränar du då ?

2007-12-04 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0