Stan

Ja nu har man kommit hem från stan, hämtade syrran i centralen. Bussen var inte försenad så det var skönt. Vi gick och satte oss på ett cafe i t-centralen, Kofi. Jag åt en chokladmuffins, älskar ju choklad så det var mumsigt. Men grisade som fan. Sen gick vi runt där och snackade och sen vid fyra så åkte vi hem. Vi åkte självklart och köpte frasse till ikväll då vi ska glo på filmer.. Och äta japansk fisk till middag. Ååhhh älskar verkligen det.. Fick julklappar av Mikaela som jag ska visa bilder på så fort jag laddat min kamera. Batterierna tog slut precis. Suckar... Så besök min blogg om en stund så får ni se, sen får ni veta vad hon fick av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0