Shopping

Självklart har jag varit på mellandagsrean, men är lite besviken, hittade inte så mycket jag hade räknat med men men, lite kom jag iaf hem med. Äntligen hittade jag ett par söta sockor, de här är från Cubus och kostar 119 kr styck. Jätte sköna. Sen köpte jag tröjan jag har på mig på Gina Tricot för typ 64 kr, byxorna från team sport för 199 kr. Den svarta tröjan är från Gina tricot och kostade 129 kr, sist men inte minst två skärp. Sen har jag köpt lite annat smått och gott..

image768

image769

image770

image771

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag vill också ut och shoppa =/ Fina fynd :)
Ett litet tips, du borde minska dina bilder, de är jätte stora. Har så svårt att se bilderna när jag läser din blogg på jobbet med så segt internet =(

2007-12-27 @ 14:54:03
Postat av: Anonym

Jag och mamma skulle egentligen till Stockholm för mellandagsrean. Men nu har vi fått den där dumma förkyldningen som smittar alla ... suck... vi får åka senare antar jag..

2007-12-27 @ 22:40:26
Postat av: Anonym

Jag och mamma skulle egentligen till Stockholm för mellandagsrean. Men nu har vi fått den där dumma förkyldningen som smittar alla ... suck... vi får åka senare antar jag..

2007-12-27 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0